Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola blijft meest waardevolle merk

Coca-Cola voert de lijst aan van meest waardevolle internationale merken in het rapport Best Global Brands van Interbrand. Microsoft is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het hoogst genoteerde Nederlandse merk in de lijst is Philips, dat steeg van 53 naar 48. Dat is volgens Interbrand te danken aan het feit dat het merk zich steeds meer op de markten voor gespecialiseerde verlichting en medische apparatuur richt. Mede dankzij de campagne 'Sense and Simplicity' heeft het merk binnen de medische sector een duidelijke identiteit gekregen.

related partner content for mobile comes here

ING staat op de 85e plaats en Shell op 89. Heineken, vorig jaar nog 100, is uit de lijst weggevallen. Google (nr. 24) heeft dankzij de strategie 'do no evil' een merkwaardegroei van 46 procent gerealiseerd. eBay (nr. 47) is met 18 procent gestegen. Ook Starbucks (nr. 91) deed het goed met een groei van 20 procent.

Zie ook .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in