Overslaan en naar de inhoud gaan

Restyling Wired moet tij keren

Het cultblad Wired moet het roer omgooien om te overleven. Deze zomer staat een restyling op het programma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oorzaak van de problemen zijn de sterk tegenvallende advertentie-inkomsten, meldt Der Spiegel online. Lagen die in de eerste drie maanden van 2001 nog op 11,4 miljoen dollar, in dezelfde periode dit jaar kon Wired slechts 4,7 miljoen dollar aan advertentiepagina’s verkopen. Het aantal pagina’s per nummer daalde van 350 in de hoogtijdagen tot 138 deze maand. In een poging het tij te keren, kondigt de redactie nu een resyling aan. Met de juni-editie wil het blad zich ‘zowel grafisch als conceptueel’ opnieuw presenteren. De drukke lay-out zal daarmee tot het verleden behoren.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in