Restyling Wired moet tij keren
Het cultblad Wired moet het roer omgooien om te overleven. Deze zomer staat een restyling op het programma.
Oorzaak van de problemen zijn de sterk tegenvallende advertentie-inkomsten, meldt Der Spiegel online. Lagen die in de eerste drie maanden van 2001 nog op 11,4 miljoen dollar, in dezelfde periode dit jaar kon Wired slechts 4,7 miljoen dollar aan advertentiepagina’s verkopen. Het aantal pagina’s per nummer daalde van 350 in de hoogtijdagen tot 138 deze maand. In een poging het tij te keren, kondigt de redactie nu een resyling aan. Met de juni-editie wil het blad zich ‘zowel grafisch als conceptueel’ opnieuw presenteren. De drukke lay-out zal daarmee tot het verleden behoren.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid