Power to the Pieper komt met bijdehante kookshow


In oktober liet de NAO, belangenbehartiger van de Nederlandse aardappelhandel, zien dat aardappelen online net zo ‘hip en happening’ zijn als zogenoemde superfoods.
Food Cabinet en Boomerang Create tekenen voor de realisatie van de campagne.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijCommunications Director
World Press PhotoDigital Advertising Specialist
De HorecabondWaar de vorige campagnes werden gedragen door een televisiecommercial, lanceert de NAO ditmaal een serie afleveringen, waarin een gevatte junior chef in korte filmpjes op onderzoek uit gaat en moeilijke vragen niet schuwt.
Leren variëren met piepers
‘Bij eerdere campagnes lag het accent op het vergroten van de likeability van de aardappel’, vertelt Sebastiaan Aalst, partner Food Cabinet. ‘Deze reeks laat als aanvulling zien hoe je er ook goed mee kunt variëren. Een kind kan de "was doen”, want als een kind deze gerechten al kan maken, moet iedereen het kunnen.’
Met de kookshow presenteert de NAO het vernieuwde aardappels.nl. Zo is onder andere de receptendatabase uitgebreid, zijn er tips te vinden en kun je de weersomstandigheden van de dag checken.
De eerste video is vanaf vandaag te bekijken op de site.
Gepofte Aardappel
Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Aardappel Organisatie
Concept: Food Cabinet en Boomerang Create
Video: Boomerang Motion
Website: Keplar Agency
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid