Overslaan en naar de inhoud gaan

Power to the Pieper komt met bijdehante kookshow

De eigengereide kleine chef geeft een aanzet om 'lekker te leren koken' met piepers.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In oktober liet de , belangenbehartiger van de Nederlandse aardappelhandel, zien dat .

related partner content for mobile comes here

en tekenen voor de realisatie van de campagne.

Waar de vorige campagnes werden gedragen door een televisiecommercial, lanceert de NAO ditmaal een serie afleveringen, waarin een gevatte junior chef in korte filmpjes op onderzoek uit gaat en moeilijke vragen niet schuwt.

Leren variëren met piepers

‘Bij eerdere campagnes lag het accent op het vergroten van de likeability van de aardappel’, vertelt , partner Food Cabinet. ‘Deze reeks laat als aanvulling zien hoe je er ook goed mee kunt variëren. Een kind kan de "was doen”, want als een kind deze gerechten al kan maken, moet iedereen het kunnen.’

Met de kookshow presenteert de NAO het vernieuwde . Zo is onder andere de receptendatabase uitgebreid, zijn er tips te vinden en kun je de weersomstandigheden van de dag checken.

De eerste video is vanaf vandaag te bekijken op de site.

Credits
Opdrachtgever: Nederlandse Aardappel Organisatie
Concept: Food Cabinet en Boomerang Create
Video: Boomerang Motion
Website: Keplar Agency

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in