Overslaan en naar de inhoud gaan

(Podcast) ‘Bij nieuwe proposities is ons motto: scale or fail'

De CMO Talk van deze maand: Marc Scholten, medeoprichter en cco van Beerwulf.
Marc Scholten
Marc Scholten
© Foto: Duco de Vries
Marc Scholten
Marc Scholten
© Foto: Duco de Vries

Beerwulf begon als een Minimum Viable Product (mvp): in een half jaar tijd werd het merk gelanceerd om het vervolgens met de feedback van klanten verder vorm te geven. ‘Bold’ als het biermerk is, experimenteert Beerwulf met een bierabonnement. Maar hoe valt zo’n mvp in de smaak? Marc Scholten, medeoprichter en cco, deelt de ins en outs. (Gehele gesprek als podcast te beluisteren, zie onderaan dit artikel.)

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in