Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedachten van consumenten lezen fictie?

Sinds kort niet meer! Hoor er meer over in de Masterclass Mindf*ck over de Brand Memory Assessor
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Masterclass Mindf*ck
Masterclass Mindf*ck

Stel dat je kan meten wat mensen over je merk denken en voelen, zonder het ze expliciet te vragen? Zonder dat ze zich zelfs realiseren dat het over jouw merk gaat? Blauw ontwikkelde een methode, de Brand Memory Assessor, die dat kan en voerde een succesvol project uit met VodafoneZiggo over merkbeleving en de verborgen kracht van tv-campagnes.

Tijdens het Marketing Insights Event op donderdag 6 februari geven wij een Masterclass over deze nieuwe methode.

Programma:

- hoe onze waarneming werkt volgens de cognitieve psychologie

- bijzondere fenomenen die zich daarbij voor kunnen doen

- welk fenomeen de basis vormt van de Brand Memory Assessor (BMA)

- wat zich dan eigenlijk in je hoofd afspeelt

- hoe de BMA methode in de praktijk werkt

- welke interessante resultaten het oplevert over je merk (case study Vodafone)

- wat je eraan hebt als merk- of communicatie professional

In deze Masterclass leer je wat voor bijzonders er gebeurt tussen het ontvangen van een prikkel en onze reactie daarop en hoe we daarmee de gedachten en gevoelens over je merk kunnen uitlezen!

Op 6 februari geven wij de Masterclass 2 keer in de DESAN Masterclass zaal 2 op het Marketing Insights Event (MIE):

09.45-11.15 uur (inschrijven helaas niet meer mogelijk)

11.15-12.45 uur

Schrijf je nu in voor deze Masterclass.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in