Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips-viral 'Zap & Win'

Interactief marketingbureau Bookmark ontwikkelde voor Philips Consumer Electronics de Europese viral game 'Zap & Win', ter promotie van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interactief marketingbureau Bookmark ontwikkelde voor Philips Consumer Electronics de Europese viral game , ter promotie van Club Philips, het online klantenprogramma van Philips.

related partner content for mobile comes here

In dit gelikte spel wordt de consument uitgedaagd om van de 9 televisies er 3 op dezelfde zender te zappen. Wie dat goed doet, wint een prijs, zoals een Flat-TV, een portabel DVD-speler of het nieuwe Personal Sound System, de ShoqBox. Natuurlijk lukt dat niet in 1 keer, dus om nog een keer te spelen, moet je het spel aanraden bij je vrienden.

Mooi niet dus, want als mijn collega via mijn uitnodiging het spel speelt, zie ik daarvan niets terug in mijn mailbox. Ik ben er mooi ingeluisd door Philips....

De game is voorzien van een pratende video presentator, die het spel grondig aan je uitlegt (kies eens de Duitstalige variant), en wordt verspreid in 6 Europese landen: Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Spanje en Italië.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in