Overslaan en naar de inhoud gaan

Golden Bytes mee in de Talpaboot

Het weer werkt er vooralsnog aan mee dat Talpa TV zaterdag om 20.00 uur bij de start de nodige kijkers zal trekken. ook onder u, de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het weer werkt er vooralsnog aan mee dat zaterdag om 20.00 uur bij de start de nodige kijkers zal trekken. ook onder u, de marketing professionals. Gezien de start van de nieuwe zender was het aardig om afgelopen week nog eens te kijken naar De opkomst en ondergang van TV10 () van Andere Tijden, dat prachtige geschiedenisprogramma van NPS/Vpro. Nog maar 15 jaar geleden, dat de overheid de commerciëlen bruut alle hoeken van de Hilversum en wijde omstreken liet zien. John de Mol draait de rollen nu om.

related partner content for mobile comes here

Commercieel sloopt De Mol, voor zover die nog bestonden en voor zover de kijker het vreet, alle conventies om reclame en programma's te scheiden. Dat wordt boeiend, zoals het , een quiz om de aandacht voor reclames op te voeren.

Het verwerken van de sms'jes die kijkers kunnen sturen komt in handen van . Het internationaal snel groeiende sms-bedrijf in Den Haag maakte gisteravond bekend de mobiele interactieve diensten van Talpa te gaan verzorgen.

Golden Bytes noemt voorbeelden van programma's als Thuis, In de huid van... en Big Brother als voorbeelden van programma's waar de kijker de mogelijkheid zal krijgen om met sms deel te nemen.

Golden Bytes gaat ook de uitslagen van de live peilingen en stemmingen via grafieken in beeld aan de kijkers laten volgen. Nu leren peilingen dat de einduitslag vaak al gelijk is aan de verhoudingen van stemmingen in het begin. Dus het wordt ook spannend of er echt verloop zal zijn, en niet gemanipuleerd.

Golden Bytes noemt ook een nieuw begrip. We moesten er even van slikken, maar misschien wordt het wel dagelijks onderdeel van het niet zelden gruwelijke Engelsnederlands waarvan de marketing zich meent te moeten bedienen: 'Mobile Digitainment'. Want de betekenis is meer dan boeiend: "...waarbij de mobiele telefoon de afstandsbediening van alle toekomstige media zal zijn".

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in