Overslaan en naar de inhoud gaan

Groot, Groter, Grootst!

Dit jaar struikelen de BIG3 Search Engines (Google, MSN en Yahoo) over elkaar om zich te profileren als de Engine met de meest geindexeerde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eigenlijk nog iets meer als je de verschillende onderdelen bij elkaar optelt:
19.2 miljard web documenten
1.6 miljard plaatjes
50 milljoen audio en video files

related partner content for mobile comes here

Search expert Charlene Li van Forrester geeft in haar posting '' de volgende conclusie:

my conclusion: for these two obscure searches, it appears that Yahoo!'s larger search index doesn't produce significantly better search results, and in fact, delivers fewer search results overall. But I have to add a HUGE caveat that having a larger index doesn't necessarily mean only more search result depth, but also potentially breadth.

In the end, without clear guidance of what standards and processes are used to create the index, index size in the end really doesn't matter ? it's only the results that will count.

In the end though, it's the search experience that matters. Tim Mayer said it best ? Yahoo! hopes that that size of the index will be enough to entice consumers to give Yahoo! a spin ? and their hope is that they'll like what they see and come back again.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in