P.U.K. haalt het Positieve Uit de Kredietcrisis
Afgelopen week is ‘P.U.K. Lifestyle’ geïntroduceerd. Doel ervan is een positieve draai te geven aan de huidige (krediet)crisis. De…
Het idee achter P.U.K. is dat we met positiviteit overal uit kunnen komen. Bijna iedereen voelt op zijn of haar manier de gevolgen van de crisis. Maar van elkaar de put in praten is nog nooit iemand beter geworden.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
P.U.K. wil het negatieve achterwege laten en samenhorigheid creëren. Dit doet P.U.K. Lifestyle in eerste instantie met T-shirts en shoppers met opvallende anticrisisteksten zoals: ‘De crisis is zó 2008’.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuP.U.K. is een initiatief van Hollands Handelen, een Rotterdams marketing- en communicatiebureau.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid