Overslaan en naar de inhoud gaan

Overnames in de reclamesector: deze 7 partijen slaan mogelijk hun slag in 2024

Van Amazon tot Accenture: kenners leggen uit waarom zij denken dat merken dit jaar op overnamepad gaan.
M&A shutterstock
© Afbeelding: Shutterstock
M&A shutterstock
© Afbeelding: Shutterstock

Na een mager overname- en fusiejaar in de wereldwijde reclamesector verwachten experts dat er in 2024 meer consolidatie optreedt. De advertentiemarkt lijkt zich te herstellen: trends als AI, connected tv en retailmedia bieden profileringskansen voor bureaus en het verdwijnen van cookies kan voor andere partijen juist noodzaak geven om samen op te trekken. Business Insider vroeg internationale experts uit de reclameindustrie naar bedrijven die in 2024 waarschijnlijk overnames willen doen. Dit zijn de zeven meest genoemde namen. 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in