Overslaan en naar de inhoud gaan

Kerstmis-nabrander: Coca-Cola trekt alles uit de kast voor deze verrassing

In een meeslepende verrassings-movie trekt Coca-Cola alles uit de kast om Olivia (jarig op 22 december) in het zonnetje te zetten.
Jarig
Jarig
Jarig
Jarig

Jarig zijn vlak voor Kerstmis (of in Nederland: vlak voor Sinterklaas), het zal je lot maar wezen. Want hoe liefdevol je ouders ook proberen om je ‘evenveel aandacht en cadeautjes’ te geven, je verjaardag sneeuwt toch wat onder. Net als die van Olivia, die jarig is op 22 december. Haar zus en broers weten te vertellen hoe zij daar altijd onder geleden heeft.

related partner content for mobile comes here

Coca-Cola steekt Olivia (‘en alle Olivia’s’) een hart onder de riem met een verrassings-dag die zijn weerga niet kent. Vrienden en familie van over de hele wereld werden ingevlogen om de jarige voor één keer een happy birthday te bezorgen.

Real Magic

De Amerikaanse Olivia - woonachtig in het Portugese stadje Cascais, dat zo’n beetje in het geheel in het complot zat - denkt dat ze onderdeel is een kerstdocumentaire. En dan ontvouwt zich de ‘Real Magic’ van Coca-Cola:

Merry Birthday | Coca-Cola

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in