Optieregeling voor loyale klanten


"Serious is het eerste merk ter wereld dat werkt volgens het model van Consumism", schrijven de initiatiefnemers in een persbericht. Met ‘consumism’ wordt kennelijk bedoeld dat de consument via opties voor een deel eigenaar kan worden van het merk dat hij koopt.
Serious wordt omschreven als een ‘virtueel merk’. De producten worden verkocht via de volledig engelstalige (?) website Serious.nl. Op deze site wordt tevens getracht een community rond het merk op te bouwen. Wat er onder de virtuele merknaam wordt verkocht is kennelijk niet van belang. De producten variëren van koffie tot auto’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSConsumism is niet goedkoop. Twee kilo ongemalen koffiebonen, vanzelfsprekend van de fijnste kwaliteit, gaat bij Serious over de virtuele toonbank voor 27,56 Euro (fl. 60,73).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid