Overslaan en naar de inhoud gaan

Optieregeling voor loyale klanten

Half Nederland heeft een keukenla vol met punten van de koffie en zegels van de supermarkt. Serious neemt de loyaliteitsprogramma’s een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

"Serious is het eerste merk ter wereld dat werkt volgens het model van Consumism", schrijven de initiatiefnemers in een persbericht. Met ‘consumism’ wordt kennelijk bedoeld dat de consument via opties voor een deel eigenaar kan worden van het merk dat hij koopt.

related partner content for mobile comes here

Serious wordt omschreven als een ‘virtueel merk’. De producten worden verkocht via de volledig engelstalige (?) website . Op deze site wordt tevens getracht een community rond het merk op te bouwen. Wat er onder de virtuele merknaam wordt verkocht is kennelijk niet van belang. De producten variëren van koffie tot auto’s.

Consumism is niet goedkoop. Twee kilo ongemalen koffiebonen, vanzelfsprekend van de fijnste kwaliteit, gaat bij Serious over de virtuele toonbank voor 27,56 Euro (fl. 60,73).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in