Online bestedingen dalen in VS
De bestedingen aan online reclame zijn in de VS in het derde kwartaal met 4,1 procent gedaald. De resultaten voor de eerste negen maanden…
Dat onderzocht PricewaterhouseCoopers in opdracht van het IAB. Overigens is er wel reden voor optimisme. Internet wordt namelijk van alle mediumtypen het minst geraakt door malaise in de reclamebranche. Het IAB concludeert dat de bestedingen aan online reclame een gelijk of licht groter deel van het totale mediabudget innemen. Banners en online sponsoring verloren licht terrein aan de rubrieksadvertenties, maar deze verschuiving is minimaal. ‘Rich media’ (zoals Flash-advertenties) en advertenties die bij de resultaten van zoekopdrachten worden geplaatst, winnen terrein.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid