O/N wil meer merkgevoel
Het tijdschrijft O/N van uitgeverij Crosspoints start deze week een campagne, ontwikkeld door het Utrechtse bureau Groep. Doel is, naast…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De printuitingen in landelijke dagbladen en in Volkskrant Magazine gaan over de lusten en de lasten van een loopbaan: wat de studenten ooit willen bereiken of juist nooit willen meemaken. Met stickers, tassen, T-shirts en een fotowedstrijd worden lezers opgeroepen duidelijkheid te scheppen over wat ze van hun toekomst verwachten. De beste inzendingen worden gebruikt in het vervolg van de campagne.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid