Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas ontmantelt Dag-groep

Het Franse Havas, eigenaar van onder meer Euro RSCG, gaat zijn activiteiten stroomlijnen door de Diversified Agencies Group (Dag) te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het opheffen van de Diversified Agencies Group (Dag) betekent in de praktijk onder meer dat Brann, waarvan wordt geclaimd dat dat het grootste dmbureau-netwerk ter wereld zou zijn, wordt gefuseerd met in september 2000 in de VS overgenomen Arnold Worldwide. Dat meldt AdAge Global. Brann alleen al heeft 5500 werknemers in 16 kantoren.

related partner content for mobile comes here

De beslissing maakt onderdeel uit van allerlei activiteiten om de terugval in de internationale reclame op te vangen. Havas wil zich voortaan concentreren op drie grote clubs, drie ‘merken’ dus. Dat zijn Euro RSCG, het genoemde Arnold (de naam Brann verdwijnt) en mediaspecialist MPG (Media Planning Group), dat bij voorbeeld Havas Advertising Sports (sport marketing) absorbeert. Nog onduidelijk is wat er gebeurt, organisatorisch gezien, met de pr- en hrm-bureaus van Havas.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in