‘Ondernemingen moeten online praten met consument’
Ondernemingen moeten de traditionele 'top-down' benadering verlaten en in gesprek gaan met de consument, bijvoorbeeld door te participeren…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zei Christopher Locke, co-auteur van het boek 'The Cluetrain Manifesto', gisteren tijdens een keynote-lezing op het DMA-congres in New Orleans.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Locke is 'een krachtige mondiale conversatie' begonnen. Internet is lange tijd gezien als een soort televisie, maar de ware kracht van het medium ligt in de mogelijkheid om mensen wereldwijd met elkaar in contact te brengen. Ondernemingen kunnen daarvan gebruikmaken door actief in de discussie te participeren. Locke voorspelt dat de komende jaren een groot deel van de miljarden dollars die nu nu nog worden gespendeerd aan nieuws, entertainment en 'the artist formerly known as advertising', zal verschuiven van bottom-down naar een bottum-up strategie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid