Overslaan en naar de inhoud gaan

Peijnenburg wil Hollandse merken overnemen

Koninklijke Peijnenburg wil veranderen in een heus voedingsmiddelenconcern.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nadat de familie Peijnenburg deze week de verkoop van het bedrijf bekendmaakte, wil de koekfabrikant groeien door lokale Nederlandse foodmerken te kopen.Het merendeel van de aandelen van Peijnenburg is na de buy-out in handen van Rabobankdochter Gilde Participaties. Met die investeerder achter zich denkt algemeen directeur Johan Lokhorst voldoende financiële slagkracht te hebben om de merkenportefeuille uit te breiden: “Dat hoeven geen koekverwante producten te zijn, wel sterke lokale merken met een emotionele meerwaarde.”

related partner content for mobile comes here

Peijnenburg springt met de overnameplannen in het gat dat is geslagen nadat grote concerns als CSM en Unilever bekendmaakten zich te willen richten op mondiale merken. Sindsdien staat een aantal oer-Hollandse merken in de
etalage.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in