Overslaan en naar de inhoud gaan

Jennifer Laing exit Saatchi & Saatchi

Jennifer Laing, dikwijks de succesvolste vrouw in de Britse reclame genoemd, is verrassend opgestapt bij Saatchi & Saatchi.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij is chairman en ceo van Saatchi in Amerika sinds begin '97 en leidde daarvoor Saatchi in Londen. Laing (53) voert persoonlijke redenen op, maar heeft ook laten weten dat de recente overname van haar bureau door het Franse Publicis heeft bijgedragen aan haar beslissing. Publicis is voornemens het internationale hoofdkantoor van Saatchi & Saatchi te verhuizen van Londen naar New York.

related partner content for mobile comes here

Laing werkte liefst 30 jaar voor Saatchi & Saatchi en keert weer terug naar haar geboorteland Engeland. Behalve Laing stapte ook haar collega Tony Dalton (64), de Britse vice-chairman in de VS, op. Dalton gaat met pensioen, Laing gaat iets anders doen in Engeland na een sabbatical maar weet nog niet wat.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in