Overslaan en naar de inhoud gaan

'Omzetgroei Unilever-merken boven 4 procent'

Unilever verwacht het eerste kwartaal een omzetgroei van 4 procent te halen. Inclusief overnames en desinvesteringen groeit de omzet met 19…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de leidende 400 merken van Unilever wordt een omzetgroei verwacht van 'ruim boven de 4 procent'. H. Green, hoofd investeringsrelaties, zegt dat Unilever onkwetsbaar is voor de terugval van de economische groei in westerse landen. "Wij handelen in eerste levensbehoeften.' Unilever verwacht dat de omzet in Europa groeit met 15 procent, inclusief overnames. In Amerika groeit de omzet naar verwachting met 27 procent. Maar zonder acquisities en desinvesteringen blijft daar slechts 2 procent van over. De integratie van het afgelopen jaar aangekochte Bestfoods verloopt volgens plan. Tegen 2003 verwacht Unilever een synergie te behalen van 750 miljoen dollar (1,8 miljard gulden).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in