'Omzetgroei Unilever-merken boven 4 procent'
Unilever verwacht het eerste kwartaal een omzetgroei van 4 procent te halen. Inclusief overnames en desinvesteringen groeit de omzet met 19…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de leidende 400 merken van Unilever wordt een omzetgroei verwacht van 'ruim boven de 4 procent'. H. Green, hoofd investeringsrelaties, zegt dat Unilever onkwetsbaar is voor de terugval van de economische groei in westerse landen. "Wij handelen in eerste levensbehoeften.' Unilever verwacht dat de omzet in Europa groeit met 15 procent, inclusief overnames. In Amerika groeit de omzet naar verwachting met 27 procent. Maar zonder acquisities en desinvesteringen blijft daar slechts 2 procent van over. De integratie van het afgelopen jaar aangekochte Bestfoods verloopt volgens plan. Tegen 2003 verwacht Unilever een synergie te behalen van 750 miljoen dollar (1,8 miljard gulden).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid