
De proef ging in mei 2004 van start. In samenwerking met politie en het OM werd bezoekers van de Tiscali-website om hulp gevraagd bij het oplossen van misdrijven. Opsporingsberichtgeving is de laatste jaren erg effectief gebleken, zo als ook weer uit deze proef bleek.
Tiscali en OM hebben hun samenwerking met een jaar verlengd. Doel is om naast de bestaande media een andere doelgroep te bereiken voor het verkrijgen van bruikbare tips. Het plaatsen van opsporingsberichten op het internet bleek voor het OM een effectief middel om een specifieke doel- en leeftijdsgroep te bereiken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet OM en de politie bereikt via het internet een groep van gemiddeld 40 jaar oud die niet of nauwelijks naar opsporingsberichten op tv kijkt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee