Overslaan en naar de inhoud gaan

OM en Tiscali verder met opsporingsberichten

Het Openbaar Ministerie (OM) en internetprovider Tiscali zetten hun samenwerking voort na een succesvolle test met het plaatsen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De proef ging in mei 2004 van start. In samenwerking met politie en het OM werd bezoekers van de Tiscali-website om hulp gevraagd bij het oplossen van misdrijven. Opsporingsberichtgeving is de laatste jaren erg effectief gebleken, zo als ook weer uit deze proef bleek.

related partner content for mobile comes here

Tiscali en OM hebben hun samenwerking met een jaar verlengd. Doel is om naast de bestaande media een andere doelgroep te bereiken voor het verkrijgen van bruikbare tips. Het plaatsen van opsporingsberichten op het internet bleek voor het OM een effectief middel om een specifieke doel- en leeftijdsgroep te bereiken.

Het OM en de politie bereikt via het internet een groep van gemiddeld 40 jaar oud die niet of nauwelijks naar opsporingsberichten op tv kijkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in