Overslaan en naar de inhoud gaan

Natwerk maakt campagne voor Alliander: 'Neem jij de leiding op het net?'

De employer branding campagne is het eerste resultaat van de samenwerking tussen Alliander en Natwerk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Natwerk ontwikkelde een campagne waarmee netwerkbedrijf Alliander zich kwalificeert als innovatieve, duurzame werkgever voor IT-talent, die zo ook haar maatschappelijke betrokkenheid en toekomstvisie laat zien.

related partner content for mobile comes here

De campagne &;Neem jij de leiding op het net?&; koppelt de primaire, analoge werkzaamheden van Alliander -het ontwikkelen, onderhouden en beheren van het Nederlandse energienetwerk- aan de digitale activiteiten van IT’ers.

Virtual Reality-game
Alliander reist momenteel met een truck door Nederland. Het bedrijf daagt IT’ers op campussen en evenementen uit om in een Virtual Reality-game complexe vraagstukken op te lossen en zo alles te weten komen over hun kennis en de carrièremogelijkheden bij het netwerkbedrijf. 

Met een activatiecampagne, campagnevideo, landingspagina op de website , online advertising en outdooruitingen vertaalde Natwerk de strategie van Alliander door naar een middelenmix waarmee het netwerkbedrijf haar vacatures en carrièremogelijkheden op een vernieuwende manier onder de aandacht moet brengen bij Nederlandse IT-professionals.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in