Overslaan en naar de inhoud gaan

Met naamsbekendheid alleen ga je het niet winnen

Ontdek de KPIs die echt belangrijk zijn in het realiseren van merkgroei
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Infographic Brandtracking oud vs nieuw
Infographic Brandtracking oud vs nieuw

Iedereen kent je merk inmiddels: de vele awareness campagnes van de afgelopen jaren hebben hun vruchten afgeworpen. Het heeft wat tijd en geld gekost, maar volgens de brand tracker is je naamsbekendheid flink gestegen. En tóch, ondanks alle moeite, blijft de gewenste groei in omzet en klanten achter. De reden? Je focust niet op de juiste KPIs.

De klassieke brand tracker is zonder twijfel een uitstekende manier om te ontdekken hoeveel mensen jouw merk kennen. Maar of die mensen jouw merk ook daadwerkelijk kopen? Dat is een hele andere vraag! Om hier antwoord op te kunnen krijgen is het cruciaal om op een andere manier naar jouw merk te kijken: Brand New Tracking.

In onze nieuwste infographic laten we zien wat het verschil is tussen Brand New Tracking en de klassieke brand tracker, en welk effect dit heeft op je merk. De klassieke meetmethode gaat er namelijk van uit dat we als consument bewuste, rationele beslissers zijn. Maar inmiddels weten we wel beter: het overgrote deel (95%!) van onze beslissingen gebeurt automatisch, onbewust en op gevoel. En daar hoort een nieuwe visie op merkgroei bij!

Ook geven we je in de infographic tips hoe je daadwerkelijk in het keuzeproces van een klant terecht komt. Hoe zet je een consument aan tot actie? En op welke KPIs moet je focussen om daadwerkelijk iets te zeggen over je merkgroei? Ontdek het in onze infographic Brand Tracking: oud vs. nieuw.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in