Overslaan en naar de inhoud gaan

Merk voor luxe fornuizen Boretti komt met pasta en olijfolie

Van keukenapparatuur naar voedingsmiddelen, het merk zegt te willen staan voor 'Italian lifestyle, passie en emotie'.
De brand stretch van het keukenapparatuurmerk
De brand stretch van het keukenapparatuurmerk
© Boretti
De brand stretch van het keukenapparatuurmerk
De brand stretch van het keukenapparatuurmerk
© Boretti

Boretti, het Nederlandse gasfornuizenmerk met Italiaanse vermomming, bestormt de schappen van de supermarkt (voorlopig alleen 300 winkels van Coop) met onder meer pasta, olijfolie en balsamicoazijn. De voedingsmiddelenlijn kwam tot stand in samenwerking met RV Food.

related partner content for mobile comes here

Het merk voor keukenapparatuur (inmiddels overigens ook luxe gasbarbecues) zegt dat ‘de beleving centraal staat’. Boretti: ‘De producten onderscheiden zich dan ook door dat typisch Italiaanse design. Het zijn mooie voorbeelden van bereikbare luxe, in elke productcategorie, waar food en non-food elkaar versterken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Scato van Opstall

Het wachten is op een Bertolli fornuis.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in