Overslaan en naar de inhoud gaan

Meld je aan voor DEPT® Commerce Day

Een event vol inzichten en inspiratie, met sprekers van merken als Gucci, H&M, Electrolux, eBay, Magasin en nog veel meer.
Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

DEPT® Commerce Day
DEPT® Commerce Day

DEPT® Commerce Day

Een event vol inzichten en inspiratie, met sprekers van merken als Gucci, H&M, Electrolux, eBay, Magasin en nog veel meer. Bekijk het volledige programma hier.

Nooit was het een spannender (of uitdagender) moment om in commerce te zitten. Nu het stof neerdaalt van de wereldwijde boom in e-commerce sales, worden commercebedrijven geconfronteerd met een nieuwe set uitdagingen. Veranderende customer journeys, de cookieloze wereld, de opkomst van Web3-technologieën; al deze factoren bieden zowel kansen als uitdagingen voor hoe merken klanten aantrekken, binden en behouden.
 
DEPT® Commerce Day is dé kans om een blik te werpen op de toekomst van e-commerce en te leren hoe je kunt versnellen, zelfs als e-commerce afremt. Wij bieden exclusieve inzichten en advies van experts over wat er gaat gebeuren op het gebied van e-commerce in een breed spectrum van sectoren, van retail en mode tot consumentengoederen. 
 
Het is een evenement gemaakt door commerce mensen, voor commerce mensen. Van CMO, CIO en CTO, tot e-commerce-, IT- en marketingmanagers, dit evenement heeft voor ieder wat wils. Bereid je voor op inspirerende en bruikbare inzichten van de experts achter ons veranderende internet. Ontdek oplossingen voor de uitdagingen waar merken vandaag de dag voor staan, en doe inspiratie op voor de ervaringen van morgen.
 
De belangrijkste onderwerpen zijn:
 
Technologie
Kom meer te weten over de technologie die commerce in 2022 en daarna zal domineren, van toonaangevende commerceplatforms tot headless oplossingen, composable commerce en meer.
Marketing
Leer hoe je een omnichannel commerce-ervaring opbouwt voor de klant van nu, ontdek hoe creative automation je kan helpen om campagnes snel op te schalen, achterhaal de beste tips om marketplaces te maximaliseren en laat je inspireren door social commerce strategieën. 
Web3
Van metaverse-ervaringen tot NFT’s, leer hoe Web3-technologie de toekomst van commerce vormgeeft.
 
Meld je nu aan en kom op donderdag 13 oktober om 15:00 CEST naar de virtuele DEPT® Commerce Day!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

Wij zijn een global digital agency die baanbrekende technologie en marketing gebruikt om merken te helpen voorop te blijven lopen. DEPT® creëert end-to-end digitale ervaringen op een wereldwijde schaal met een boutique cultuur. DEPT®’s team van meer dan 4.000+ digitale specialisten werkt verspreid over meer dan 30 kantoren op 5 continenten en voor topmerken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer. Het bureau is klimaatneutraal en B Corporation gecertificeerd sinds 2021 en zet zich in voor een positieve impact op de wereld. www.deptagency.com 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in