Mediaoffensief De Lotto


Ook stijgen de giften aan de sport met tien miljoen euro, meldt De Telegraaf. Het nieuwe programma dat vanaf begin volgend jaar elke week op de buis komt op donderdag wordt een sportprogramma. 'Twee bekende Nederlanders die door een topcoach een nieuwe sport krijgen aangeleerd en dan bijvoorbeeld strijden om de winst', zegt directeur Harrie Linders.
De Lotto (dat ook Toto en Krasloten biedt) komt in januari na jaren terug met loterij Lucky Day. Daarnaast wil de loterijorganisatie uit Rijswijk meer Lotto- en Totospelers trekken via samenwerking met kleine en grote sportclubs.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZo wordt de voetbaleredivisieclubs tien procent van de omzet van de Toto-inkomsten aangeboden die ze via hun website voor de Toto genereren. Idee is dat fans vaker met de Toto meespelen zodat ze zo hun club kunnen sponsoren. Ook tekent de Lotto vandaag een nieuwe samenwerkingsovereenkomst met NOC*NSF als partner tot aan de Olympische Spelen in Londen.
Tenslotte wordt de samenwerking geïntensiveerd met circa acht sportbonden zoals korfbal, tennis en judo.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid