Overslaan en naar de inhoud gaan

Mediaoffensief De Lotto

De Lotto start een grootschalig offensief om meer spelers naar de eigen loterijen te trekken. Er komen onder meer twee nieuwe wekelijkse…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ook stijgen de giften aan de sport met tien miljoen euro, meldt De Telegraaf. Het nieuwe programma dat vanaf begin volgend jaar elke week op de buis komt op donderdag wordt een sportprogramma. 'Twee bekende Nederlanders die door een topcoach een nieuwe sport krijgen aangeleerd en dan bijvoorbeeld strijden om de winst', zegt directeur Harrie Linders.

related partner content for mobile comes here

De Lotto (dat ook Toto en Krasloten biedt) komt in januari na jaren terug met loterij Lucky Day. Daarnaast wil de loterijorganisatie uit Rijswijk meer Lotto- en Totospelers trekken via samenwerking met kleine en grote sportclubs.

Zo wordt de voetbaleredivisieclubs tien procent van de omzet van de Toto-inkomsten aangeboden die ze via hun website voor de Toto genereren. Idee is dat fans vaker met de Toto meespelen zodat ze zo hun club kunnen sponsoren. Ook tekent de Lotto vandaag een nieuwe samenwerkingsovereenkomst met NOC*NSF als partner tot aan de Olympische Spelen in Londen.

Tenslotte wordt de samenwerking geïntensiveerd met circa acht sportbonden zoals korfbal, tennis en judo.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in