Lowe Lintas en 180 bekroond bij Epica


In de categorie alcoholische dranken won Lowe Lintas met de
commercial 'De schedel' voor Dommelsch (zie voor Real Video RTV Campagnes week 25). In de categorie footwear & personal
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSaccessories ging de eer, na een nek-aan-nekrace met Wieden & Kennedy's 'The
Mission' voor Nike, naar 180 voor de Adidas-commercial 'Jonah Lomu' (de
Nieuw-Zeelandse rugbyer die een uit de vrachtwagen gevallen vis naar het
water brengt). Ook Thed Lenssen viel in de prijzen met zijn film voor
Pirelli, ingestuurd door het Italiaanse bureau BRW & Partners. De winnaar
van de Grand Prix wordt later bekendgemaakt. Ook de uitslag van de
printcompetitie is nog niet bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid