Overslaan en naar de inhoud gaan

Lifestyle initiatief Cheerz van start

Cheerz gaat komende maand van start met een multimedia-initiatief voor ‘de generatie met levenservaring’. Cheerz bestaat uit een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De initiatiefnemers richten zich op ‘actieve mannen en vrouwen die eigenzinnig in het leven staan en op zoek zijn naar inspiratie, prikkeling en uitdagingen.’ Meedoen met Cheerz kost 25 euro per jaar en is een initiatief van Lifestyle Marketing en IN2 (Ivo Niehe), in samenwerking met RTL/IP, Stokvis
& Niehe producties, Doornvogel, Quote Media en diverse partijen uit het bedrijfsleven.

related partner content for mobile comes here

De eerste uitzending van het televisieprogramma Cheerz is zondag 4 september om 16.30 uur bij RTL 4. Het gaat om een lifestylemagazine op tv dat de ‘look & feel’ van een glossy moet krijgen.
Cheerz Magazine is samen met Quote Media ontwikkeld en moet ‘frisse, inspirerende artikelen en verhalen over
vrije tijd, gezondheid, kunst, relatie, financiën en reizen’ bieden. Het blad verschijnt tweemaandelijks in een startoplage van 50.000, kost 2,95 euro en is in de losse verkoop verkrijgbaar via The Read Shop, Plantage Boekhandel en
BoekenTijd.
Donderdag start de site .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in