Lifestyle initiatief Cheerz van start
De initiatiefnemers richten zich op ‘actieve mannen en vrouwen die eigenzinnig in het leven staan en op zoek zijn naar inspiratie, prikkeling en uitdagingen.’ Meedoen met Cheerz kost 25 euro per jaar en is een initiatief van Lifestyle Marketing en IN2 (Ivo Niehe), in samenwerking met RTL/IP, Stokvis
& Niehe producties, Doornvogel, Quote Media en diverse partijen uit het bedrijfsleven.
De eerste uitzending van het televisieprogramma Cheerz is zondag 4 september om 16.30 uur bij RTL 4. Het gaat om een lifestylemagazine op tv dat de ‘look & feel’ van een glossy moet krijgen.
Cheerz Magazine is samen met Quote Media ontwikkeld en moet ‘frisse, inspirerende artikelen en verhalen over
vrije tijd, gezondheid, kunst, relatie, financiën en reizen’ bieden. Het blad verschijnt tweemaandelijks in een startoplage van 50.000, kost 2,95 euro en is in de losse verkoop verkrijgbaar via The Read Shop, Plantage Boekhandel en
BoekenTijd.
Donderdag start de site Cheerz.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid