Overslaan en naar de inhoud gaan

Incentive en AdfoDirect worden AdfoResult

Het zusterblad van het Tijdschrift voor Marketing, AdfoDirect, nam begin dit jaar Incentive over. Vandaag is de nieuwe titel AdfoResult…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat betekent dat AdfoDirect en Incentive niet meer bestaan en dat sp en dm voortaan in AdfoResult wordt gecombineerd.
De ondertitel luidt: 'Concreet over direct marketing en sales promotion'.

related partner content for mobile comes here

Hoofdredacteur is Allard Frederiks en Arjo van der Gaag staat hem bij.

Kijk voor een beeld van het nieuwe blad.

Ben benieuwd of ze ook wat gaan doen aan interactieve marketing.

Wat vinden jullie er van?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in