Incentive en AdfoDirect worden AdfoResult
Het zusterblad van het Tijdschrift voor Marketing, AdfoDirect, nam begin dit jaar Incentive over. Vandaag is de nieuwe titel AdfoResult…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat betekent dat AdfoDirect en Incentive niet meer bestaan en dat sp en dm voortaan in AdfoResult wordt gecombineerd.
De ondertitel luidt: 'Concreet over direct marketing en sales promotion'.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hoofdredacteur is Allard Frederiks en Arjo van der Gaag staat hem bij.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKijk hier voor een beeld van het nieuwe blad.
Ben benieuwd of ze ook wat gaan doen aan interactieve marketing.
Wat vinden jullie er van?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid