Overslaan en naar de inhoud gaan

Lekker Weer [Mobile Marketing]

Ik heb altijd gedacht dat Hero net zo oer-Hollandswas als Flipje uit Tiel. Hero is echter een van oorspong Zwitsers bedrijf, die in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik heb altijd gedacht dat Hero net zo oer-Hollandswas als Flipje uit Tiel. Hero is echter een van oorspong Zwitsers bedrijf, die in 1987 jamfabriek De Betuwe over heeft genomen. Icoon Flipje is sinds de jaren ’90 niet meer terug te vinden op de producten van Hero. Hero heeft nu de Lekker Weer –app voor de iPhone en iPad gelanceerd. Helaas zonder Flipje dus, maar wel met een eigentijdse weerman en weervrouw.

related partner content for mobile comes here

Het weer checken op je smartphone kon al veel langer, zo krijg je reeds een standaard gratis Weer-app bij je iPhone geleverd. Bij de Hero iPhone App krijg je echter een weerman of -vrouw bij die niet alleen reageert op het actuele weer, maar ook op jouw aanraken, knijpen, wrijven en blazen. In totaal zijn er zo'n 100 verschillende reacties. De Lekkere Weer app gebruik maakt van de weersinformatie van het KNMI. De gegevens zijn dus altijd up-to-date.

De door reclamebureau ontwikkelde Hero-campagne past goed bij het product: Hero Fruit&Co; een vruchtendrank die extra vitamine A, C en E. Terwijl veel Mobile Marketing apps maar zeer kort de aandacht van de consument kunnen vasthouden, probeert Hero met deze ludieke Weer-applicatie een vaste plek op de home screen van de consument te bemachtigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in