Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN lanceert nieuwe merkcampagne ‘Het netwerk van Nederland’

KPN introduceert samen met ACHTUNG! mcgarrybowen een nieuwe campagne, campagnestijl, pay-off en TV commercial.

KPN gaat met de campagne terug naar de roots van het 140 jaar oude merk en wil zich neerzetten als 'de kwaliteitsprovider van Nederland'. Het merk, dat begin dit jaar aankondigde afscheid te nemen van het gros van de sublabels inclusief Telfort en XS4ALL, wil alle klantgroepen in de verschillende segmenten bedienen.  

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Ik dacht altijd dat XS4All de kwaliteitsprovider van Nederland was.

B Beerkamp

Netwerk van Nederland!!!
mooie commercial Mooie film mooie praatjes.
Helaas alleen maar uitsloven helaas dat dure geïnvesteerde geld voor commerciële reclame is niets zeggend .
De eigen expertise helaas voor mij en vele andere en misschieten en ook nu nog KPN klanten.
De affaire tussen XS4ALL en KPN haalt het hoogte punt van de show wel.
Twee organisaties die al jaren twee aparte zelfstandige succesvolle partijen waren. Helaas voor XS4ALL KPN slecht nieuws al jaren het gesteggel waarom? laat elkaar gaan.
KPN heeft in mijn idee allang gefaald.
En heeft oogkleppen voor de effecten hiervan.
Wat voor negatief effect het heeft om xs4all zo te blijven vastzetten ten behoeve Cambridge Namen.
laat zien dat KPN zonder deze kleine groep niets zelf kan misschien?
Juridisch hebben ze natuurlijk gelijk.
Maar het anker zinkt verder en nu trekken ze XS4all mee het graf in als ze echt het netwerk van Nederland willen zijn houden ze van transparantie mooie samenwerkingen en investeringen in de toekomst.
Mooie reclame presenteren heeft totaal geen betekenis.
Netwerk van Nederland?
Analoog waren ze 110 jaar geleden overal als eerste maar we zitten allang niet meer in dat koperen tijdperk waar het glas goed ligt oké.
En dat is lang niet overal als het wel is is het nog erger omdat er nog heel lang grof geld voor een te langzame verbinding word betaald.
Kpn die alle klanten nog grofweg laat betalen voor 88% koper in Nederland traag slecht.
Zo lang mogelijk de klant laten betalen voor een koperen lijn.
En zelfs de hele goede klantenservice en behulpvaardigheid van alle medewerkers is niet voldoende meer.
Hoge beloningen voor directieleden flink betalen.
terwijl de meeste medewerkers die er hard voor werken dit niet mee vieren maar wel goed opgeleid onzin moeten verkopen.
laat staan investeren in heel Nederland jammer maar gemiste kans laat Xs4all gaan.
En begin opnieuw transparant en nuchter onder een en dezelfde naam kijk naar voren Kpn anders kan het zijn dat heel Nederland zegt wij gaan verder.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in