Overslaan en naar de inhoud gaan

KNVB en Heineken verlengen samenwerking tot en met 2024

Het partnership zal ook in verschillende vormen worden versterkt.
Heineken
Heineken

De KNVB en Heineken hebben hun samenwerking verlengd tot en met 2024. De voetbalbond en het biermerk werkten al een kwarteeuw samen en het partnership zal nu ook worden versterkt.

related partner content for mobile comes here

De samenwerking bestaat uit commerciële activiteiten, het faciliteren van de fanzones bij wedstrijden van de nationale mannen- en vrouwenteams en de promotie van de Heineken 0.0-variant langs de sportvelden en -kantines. Verder zal vanaf dit seizoen niet Amstel maar Heineken zichtbaar worden als partner bij de Toto KNVB Bekerfinale.

David Lette, Marketing Directeur bij Heineken Nederland: ‘Heineken is een trouwe commerciële partner van de KNVB en ik ben blij dat we opnieuw naar elkaar hebben uitgesproken om onze band voort te zetten. Net als op het veld geldt ook hier: never change a winning team.’

Jean Paul Decossaux, commercieel directeur bij de KNVB, is ook verheugd met de verlenging. ‘Heineken zal de beleving bij de Oranjefans verder versterken en ook breed inzetten op verantwoord alcoholgebruik bij zowel de fanzones als de amateurverenigingen. Dit sluit naadloos aan op onze visie en programma’s, waarmee we bewegen en een gezonde levensstijl willen stimuleren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Soms beland je bij het wegzappen van reclame in een voetbalwedstrijd. Vroeger bleef ik daar wel eens even hangen tot het reclameblok op de zender waar ik eigenlijk naar keek voorbij was. Door de enorme hoeveelheid reclame rond het veld, ook nog eens bewegend of virtueel met die kneuzige nep-reclames naast de doelen, zap ik nu meestal vrij snel weer verder. Komen Heineken en Amstel reclames in beeld, dan ben ik onmiddellijk vertrokken. Het zal Jean-Francois van Boxmeer echt niet helpen Amstel reclame te verwisselen voor Heineken. Door zijn reclamebeleid heeft Heineken wat mij betreft al lang verloren.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in