Overslaan en naar de inhoud gaan

Van AllSecur naar Allianz Direct: ‘De associatie “goedkoop” is meteen weg’

RONDVRAAG Vier merkexperts beoordelen het verdwijnen van AllSecur ten faveure van Allianz Direct.
De associatie 'goedkoop'
De associatie 'goedkoop'
© AllSecur
De associatie 'goedkoop'
De associatie 'goedkoop'
© AllSecur

Vanaf het najaar krijgt AllSecur een nieuwe naam: Allianz Direct. De naam AllSecur gaat verdwijnen. Het moederbedrijf, Allianz, motiveert dat besluit als volgt: ‘In Nederland is AllSecur een bekend merk, in het buitenland is juist ons moederbedrijf heel bekend. Nu we met andere landen gaan samenwerken nemen we dezelfde naam aan: Allianz Direct.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

AllSecur associeer ik allereerst met opdringerige "dit programma wordt mede verpest door Allsecur"-reclames. Goedkoop of duur maakt dan niet meer uit als je zo'n bedrijf vanwege zulke reclames boycot. Ik kan me daarom goed voorstellen dat Allianz van een merk met een hierdoor beschadigd imago af wil.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in