Overslaan en naar de inhoud gaan

JCDecaux gaat helpen bij digitale contentcreatie

De Out of Home exploitant introduceert Digilab.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Digilab biedt ondersteuning bij het creëren van content voor het digitale Mupi-netwerk Métropole dat JCDecaux .

related partner content for mobile comes here

Met Métropole biedt JCDecaux adverteerders de mogelijkheid het publiek in Amsterdam en Rotterdam op straat aan te spreken met dynamische content. Voor ondersteuning bij de creatie van deze content heeft de exploitant nu Digilab.

Deze afdeling creërt en bewerkt digitale dynamische flash-content en helpt adverteerders bij het programmeren van bijvoorbeeld rss-feeds. Dergelijke feeds maken het mogelijk in campagnes de nieuwste beschikbare informatie te tonen op straat en om bijvoorbeeld twitterfeeds, actuele prijzen of aangepaste aanbiedingen te laten zien.

Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: &;Veel adverteerders en reclamebureaus zijn enorm positief over dit nieuwe digitale medium, maar hebben er weinig of geen ervaring mee. Métropole is in Nederland immers uniek. Daarom hebben wij een aparte afdeling opgericht die adviseert en helpt bij de creatie van digitale uitingen. Zo hebben we bijvoorbeeld Nespresso en de gemeente Amsterdam en Rotterdam al ondersteund bij het maken van hun content voor het Métropole-netwerk.&;
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in