Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken reageert sterk op negatieve reactie

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Heineken bewees al eerder niet weg te lopen voor een . Ook deze keer komt de bierbrouwer weer met een voltreffer. 

related partner content for mobile comes here

1. Heineken maakte deze virale video, die inmiddels al 2.3 miljoen keer bekeken is:

 

2. De reacties zijn dan ook lovend!

3. Maar niet elke reactie was even positief:

4. Gelukkig heeft Heineken ook een toepasselijk woordje klaar voor negatievelingen: 

Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Renush

One area of optimization that I've been particularly drawn to has been games that challenge you free bejeweled 3 games to develop your mental skills in a fun and engaging way.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in