Heineken reageert sterk op negatieve reactie
Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.
Heineken bewees al eerder niet weg te lopen voor een pittige reactie. Ook deze keer komt de bierbrouwer weer met een voltreffer.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
1. Heineken maakte deze virale video, die inmiddels al 2.3 miljoen keer bekeken is:
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Heineken Home Makeover
2. De reacties zijn dan ook lovend!
Screen-Shot-2016-01-13-at-14.19.16.png
3. Maar niet elke reactie was even positief:
reactie_erwin-1.png
4. Gelukkig heeft Heineken ook een toepasselijk woordje klaar voor negatievelingen:
reactie_heineken.png
Over De Beste Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op De Beste Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Léon Berlang
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidOne area of optimization that I've been particularly drawn to has been games that challenge you free bejeweled 3 games to develop your mental skills in a fun and engaging way.