Overslaan en naar de inhoud gaan

Italiaans designhuis ontwerpt Ferrari-rode taptoren voor Jupiler

Ontwerperscollectief Pininfarina inspireerde de taptoren op het torso van de Jupiler-stier.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de merkactivatie en bijzondere taptoren wil het Belgische biermerk zijn positie in de &;top-level clubscène&; versterken.

related partner content for mobile comes here

De campagne werd ontwikkeld door .

&;We wilden iets zo uitzinnigs doen, dat het bijna tot kunst mag worden verheven&;, aldus Cees Faes, ceo van TCC. &;Het moest dus iets zijn dat grenzen overschreidt. Uiteindelijk resulteerde dat in een prachtige campagne en een samenwerking met het wereldberoemde designhuis .&;

De taptoren wordt in een beperkte oplage geproduceerd, met een maximum van zes stuks. De eerste komt te staan in Club Versuz (Hasselt, België), een van de trouwste partners van Jupiler.

Vanaf 7 december is de totstandkoming en de lancering van de taptoren te zien in een speciale bioscoop- en online commercial.

Credits
Bureau: The Communication Company Benelux
Creatie: Reijer van Kasteren, Hans van Mook, Walther Geerts, Ronald Leijten, Thomas Cival
Account: Cees Faes, Bram Verbogt & Helga Koets
Regie: Robin Zom
Productiemaatschappij: G.I.G. Entertainment
Jupiler: Josse Peremans, Dimitri van Loock, Sven Meeuwissen, Pieter Boudry, Mark Priem, Erwin Dito, David Sempels, Jean Jacques Velkeniers
Pininfarina: Fabio Calorio, Antony Margiasso, Simona Penna, Paolo Trevisan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in