Overslaan en naar de inhoud gaan

Introductie Marketing Excellence Awards en het blog-team

De nominaties voor de Marketing Excellence Awards zijn bekend. De komende weken staan in het teken van de beste marketingbedrijven in…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wij zijn May Witjes en Stefan Bruin, beide masterstudenten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Toevallig doen wij beide de master marketing en zitten dus in de laatste fase van onze studie. Wij zijn de uitverkoren om de komende weken verslag te doen van dit jaarlijkse evenement van de NIMA. Wij doen samen verslag doen over alle zaken rondom het evenement. Dit houdt in dat we zullen vertellen over de interviews, alvast enkele mooie quotes erin gooien en laten horen hoe alles verloopt.

related partner content for mobile comes here

Verder laten wij weten wie de drie kanshebbers worden in de vier categorieën voor de awards, die aanstaande november uitgereikt worden.

Vorig jaar won Suit Supply. Op 7 september worden de genomineerden van dit bekend gemaakt door de jury (onder leiding van Herwin van den Berg, nu nog marketingdirecteur Heineken). Dit jaar zijn de categorieën en genomineerden als volgt:

Marketing Excellence Overall:
- Sensation (ID&Q)
- Bol.com
- HEMA
- G-Star
- Wehkamp.nl

Marketing Excellence Connected Customer:
- Marktplaats.nl
- IKEA
- Hi
- Nu.nl
- Buzzer

Marketing Excellence Innovatie
- Brennels
- Marqt
- Ditzo
- Rituals
- Dwarsligger (Drukkerij/Uitgeverij Jongbloed)

Marketing Excellence Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO)
- Earth Water
- Triodos Bank
- OMO
- Fishes
- Plakkies (Stichting KidsRights i.s.m. TU Delft)

In ons volgende blog zullen we meer ingaan op het verdere verloop.

Groeten,
May en Stefan

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in