Overslaan en naar de inhoud gaan

Inschrijvingen Innovation Awards 2009 van start

Vanaf deze week kun je je weer inschrijven voor de Innovation Awards 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf deze week kun je je weer voor de Innovation Awards 2009.

related partner content for mobile comes here

Tot 31 juli hebben Nederlandse en Belgische partijen uit de media-, entertainment-, communicatie- en high tech-industrie de gelegenheid hun meest innovatieve concepten in te dienen. Een vakjury zal vervolgens de concepten beoordelen op innovativiteit , succes en potentie, waarna in oktober de winnaars van de ‘Blauwe Tulp’ bekend zullen worden gemaakt tijdens het Innovation Seminar.Dit jaar kun je kiezen uit zeven categorieën: best mobile concept, best gaming concept, best connected device concept en best lifestyle concept, best web concept, best business to business concept en best green concept.Naast de vakjuryprijzen wordt ook weer een publieksprijs uitgereikt. Vanaf begin september kan het publiek stemmen. In 2008 ging de prijs voor het meest innovatieve concept naar Myngle, de online marktplaats voor taallessen. De publieksprijs ging naar Buienradar. In 2007 ontvingen respectievelijk Sellaband en Hyves de jury- en publieksprijs. Elevator pitches van alle genomineerden zijn .
De worden georganiseerd door Accenture. Tijdschrift voor Marketing is mediapartner, naast Bright, Mediafacts, Volkskrant banen en Thenextweb.org.Inschrijven kan op

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in