Overslaan en naar de inhoud gaan

HTC-telefoons spelen Champions League-voetballers in Vines

HTC creëerde een serie van Vines voor hun 'Always On'-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HTC creëerde een serie van Vines waarin telefoons fungeerde als voetballers van de Champions League. In de Vines werden de goals van de halve en hele finale nagedaan.

related partner content for mobile comes here

De smartphone-producent creëerde de video’s een paar uur na de wedstrijden. In een van de Vines is bijvoorbeeld de laatste goal van Neymar tijdens Barcelona-Juventus te zien. HTC werkte voor de campagne samen met social video bedrijf Burst. Burst bouwde een replica van het stadion met details als de reclameborden, de rugnummers van de spelers, het publiek op de tribune en de officiële bal.

Bianca Spada, social media manager bij HTC Europa, Midden-Oosten en Afrika geeft aan dat de gedachte voor de campagne voortkomt uit de kennis dat de meeste mensen &;double-screenen&; terwijl ze voetbal kijken. HTC wilde reactieve content brengen die inspeelde op de belangrijke momenten in de wedstrijd. De Vines zijn onderdeel van HTC&;s &;Always On&;-campagne als officiële UEFA sponsor.

 

 

Naast Vine, zette HTC ook Twitter in voor de campagne. Zo vroeg HTC zijn fans om de verschillen te zoeken tussen twee foto&;s van één speler. Volgers maakten op die manier kans op een HTC One M9 of een goodiebag met HTC-UEFA merchandise.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in