Hoogvlieger Lufthansa


Dat Lufthansa lekker draait, zien we terug in de cijfers: in 2007 wist de Duitse luchtvaartmaatschappij haar winst met 63 procent te vergroten tot 1,4 miljard euro. Met de kanttekening dat in dit florissante beeld de laatste maanden van 2008 nog niet zijn meegenomen, en die zouden wel eens een negatieve invloed kunnen hebben.
Maar de trend is dat Lufthansa, naar eigen zeggen door marketing centraal te stellen, qua merkwaarde en goodwill bij passagiers veel winst heeft geboekt. Het bedrijf zet zwaar in op interactie met de klant, zowel zakelijk als particulier. Op basis van die klantcontacten heeft Lufthansa de businessclasslounges in ere hersteld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgend jaar komt daar zelfs first class bij, in de nieuwe A-380-toestellen die Lufthansa heeft besteld. De carrier zegt te beschikken over het beste netwerk, punctuele luchthavens op de thuismarkt en een zeer moderne vloot toestellen.
(bron: Absatzwirtschaft)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid