Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogvlieger Lufthansa

Het gaat Lufthansa voor de wind. Door marketing centraal te stellen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat Lufthansa lekker draait, zien we terug in de cijfers: in 2007 wist de Duitse luchtvaartmaatschappij haar winst met 63 procent te vergroten tot 1,4 miljard euro. Met de kanttekening dat in dit florissante beeld de laatste maanden van 2008 nog niet zijn meegenomen, en die zouden wel eens een negatieve invloed kunnen hebben.

related partner content for mobile comes here

Maar de trend is dat Lufthansa, naar eigen zeggen door marketing centraal te stellen, qua merkwaarde en goodwill bij passagiers veel winst heeft geboekt. Het bedrijf zet zwaar in op interactie met de klant, zowel zakelijk als particulier. Op basis van die klantcontacten heeft Lufthansa de businessclasslounges in ere hersteld.

Volgend jaar komt daar zelfs first class bij, in de nieuwe A-380-toestellen die Lufthansa heeft besteld. De carrier zegt te beschikken over het beste netwerk, punctuele luchthavens op de thuismarkt en een zeer moderne vloot toestellen.

(bron: Absatzwirtschaft)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in