Overslaan en naar de inhoud gaan

Het spirituele inzicht van Bart Maussen: 'Als je communiceert zonder passie, raak je nooit het doel'

​Ontdek de Boeddha in jezelf - 7 inzichten van vakgenoten. Deel 5
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bart Maussen van Dutch PR Group heeft zich de laatste jaren gespecialiseerd in een vorm van consultancy, gebaseerd op de kwantumfysica. Maussen: ‘Ik zie heel veel professionals die succesvol zijn in hun vak, die de juiste vaardigheden hebben, maar die toch niet met passie met het vak bezig zijn. Ik ben er heilig van overtuigd dat als je je eigen talent goed aanwendt, dat er dan een passie ontstaat waardoor de mensen veel dieper en met bezieling hun vaardigheden kunnen aanwenden. Ik zie zoveel bewijzen van het tegendeel, zoveel communicatie waar je onmiddellijk doorheen prikt. Als je mensen wilt raken, moet je bezieling hebben. Natuurlijk heb je technieken nodig om een boodschap over te brengen, maar als deze niet vanuit bevlogenheid worden ingezet, dan raakt communicatie nooit het doel.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in