Heineken probeert het nog een keer met een thuistap
Heineken schrijft: ‘The Sub brengt kwaliteit, technologie en state-of-the art design samen in een stijlvolle thuistap’. De thuistap is samen met Krups en designer Marc Newson ontwikkeld. The Sub wordt ‘geladen’ met ‘The Torp’, een bierverpakking van twee liter.
'The Sub' werd vorig jaar al gelanceerd in Italië en Frankrijk. Lees hier het interview met Leontien van den Brink van Heineken Global Innovation, dat Adformatie in oktober vorig jaar bracht naar aanleiding van de lancering.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuHeineken meent omdat ‘het thuisgebruik van luxe producten een snel groeiend segment in de Nederlandse markt is’, The Sub inspeelt op de behoefte van de bierliefhebber om ook thuis bier te tappen. Bier van Heineken, Affligem, Desperados, Pelforth (FR), Birra Moretti Baffo d’Oro (IT), Wieckse Witte en Tiger Beer zijn voor The Sub beschikbaar. Voor het einde van dit jaar komen ook Brand UP en Brand Weizen als The Torp op de markt..
torp2.jpg
torp3.jpg
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid