Linda., Jan en Max Magazine positieve uitschieters in dalende tijdschriftenmarkt
De printoplages van publiekstijdschriften blijven doordalen. Het segment mind/body zit in de lift, hard omlaag gaan de mannen- en…
Dat blijkt uit de cijfers van Hoi, Instituut voor Media Auditing, over het tweede kwartaal van dit jaar die vanochtend bekend zijn gemaakt. Het gaat om de totaal betaalde oplage (Print Totaal I + II) van de tijdschriften. De vergelijking is tussen Q2 van 2014 en Q2 van 2013.
Autobladen
Telegraafs Autovisie en Top Gear (VDS) zien de oplage groeien. Autoweek van Sanoma daalt met bijna 9.000 exemplaren.
Autovisie (Telegraaf) 41.633 - 43.534
Autoweek (Sanoma) 71.707 - 62.849
Top Gear Magazine (VDS Magazines) 45.626 - 47.301
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid