Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas Media lanceert mobiele tak

In navolging van de andere landen heeft Havas Media Nederland de afgelopen maanden gewerkt aan de introductie van haar mobile marketing…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

[PERSBERICHT]

related partner content for mobile comes here

Roel van den Borne, CEO van Havas Media Nederland: “De verwachtingen van en belangstelling voor mobile zijn erg hoog terwijl de huidige inzet en allocatie van budgetten nog vrij laag blijft. Uit eigen onderzoek van Havas Media onder marketeers in Nederland blijkt dat 33,5% van de adverteerders nog geen mobile campagnes inzet. De meest ingezette mobile activiteiten zijn mobile websites, branded apps en mobile search. Mobile display advertising als relatief makkelijk te integreren vorm wordt nog maar beperkt ingezet. Daarnaast zien we dat mobile actieve adverteerders de “experimentele” fase willen ontgroeien. Het is tijd om mobile structureel en geïntegreerd in te zetten en adverteerders daarbij extra te ondersteunen.”

Eline Deijs, Director of Digital Services van Havas Media Nederland: “Naast onze lokale experts servicen we onze klanten door gebruik te maken van ons wereldwijde Mobext netwerk. Vooral in Azië waar mobile voorop loopt, hebben we de laatste tijd veel resources en expertise opgebouwd. Hier werken we voor klanten zoals Procter & Gamble, Danone, Volvo, Mac Donald’s, Coty, Domino’s Pizza, Hyundai en Coca Cola.”

Mobext levert het complete aanbod aan mobile services zoals onderzoek en analyses, strategische ontwikkeling, content creatie, mediaplanning en -inkoop, app en game development en mobile activatie. Daarbij is analyse en planning een belangrijk onderdeel van een geïntegreerde aanpak binnen de totale online en offline mediamiddelenmix. Mobext opereert vanuit het Nederlandse kantoor in Amstelveen zoals ook de andere digitale expertises van Havas Media, te weten Social Media (Socialyse), Data & Attributie (Artemis), Search engine marketing en RTB.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in