Overslaan en naar de inhoud gaan

Hak verzacht portemonneepijn met kortingsactie ‘Van Hollandse Bodemprijzen’

De actiecampagne behelst een serie voordeelaanbiedingen bij verschillende en steeds wisselende supermarkten.
Gekke bekken trekken met Elise Schaap, voor Hak
Gekke bekken trekken met Elise Schaap, voor Hak
Gekke bekken trekken met Elise Schaap, voor Hak
Gekke bekken trekken met Elise Schaap, voor Hak

De volgende Hak-commercial in de reeks met Elise Schaap is gelanceerd en staat volledig in het teken van een actiecampagne. Het gaat om een serie voordeelaanbiedingen bij verschillende en steeds wisselende supermarkten. Het is Haks antwoord op de vlucht die consumenten nemen richting goedkopere huismerkproducten. Dat is een uitdaging voor alle A-merken op dit moment omdat inflatie boodschappers noopt tot letten op de kleintjes. Het bijbehorende officiële statement van Hak: ‘We willen zoveel mogelijk mensen helpen onze groenten van Hollandse bodem te eten. Met deze actie willen we de verkoop en consumptie van onze lokale en duurzaam geteelde groenten en peulvruchten een extra impuls geven.’

related partner content for mobile comes here

Het inflatie-onderwerp komt ook aan de orde in de meest recente aflevering van CMO Studio*, waarin Nicole Freid van Hak te gast is.

 

Dit is de commercial, waarin de aanbieding geldt voor supermarkt Jumbo. De add-on alterneert; ook de andere grote supermarkten komen aan bod.

Hak | Van Hollandse Bodemprijzen

Waar te zien

De ‘Van Hollandse Bodemprijzen’-campagne is te zien op televisie, online en ook in het straatbeeld met buitenreclame. Hak: ‘De actiecampagne sluit aan bij de lopende campagne van Hak met Elise Schaap, die het lokale aspect van de groenten en peulvruchten van Hak onder de aandacht brengt.’

Van Hollandse Bodemprijzen
Van Hollandse Bodemprijzen Hak

Credits

Hak: Nicole Freid, Yolanda van Grootel, Renée Kooijman

Reclamebureau: DDB Unlimited

*CMO Studio met Nicole Freid van Hak

Het video-interview met Nicole Freid is hier te zien [premium]

CMO Studio is kostenloos te beluisteren als podcast via:

Spotify

Apple Podcast

Google Podcast

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in