Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand Prix voor Hovering Art Director bij Red Dot Award

In het Konzerthaus Berlin won ACHTUNG! mcgarrybowen afgelopen vrijdag de hoogste onderscheiding van de Red Dot Award: Communication Design…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne voor Adobe Stock, die is gericht op designers en artdirectors, kon rekenen op unanieme instemming van de 24-koppige jury en de 1400 aanwezige designers en artdirectors.

related partner content for mobile comes here

Het project voor Adobe Stock bestond uit een online film, activatie, events en een action figure die designers ongevraagd voorziet van herkenbare feedback zoals “Just make it pop”, “The nineties called, they want their drop shadows back.” en “This looks like a shortlist, I need it to be gold”.

Van de ruim 8000 inzendingen uit de hele wereld werden dit jaar slechts 5 projecten beloond met een Grand Prix. De andere Grand Prix-winnaars waren:

Het corporate design voor het Eurovisie Songfestival 2017 van Banda Agency uit Oekraïne.

De poster “Book Club 01 – CENTER 2 CENTER” van de Zuid-Koreaanse designstudio DAEKI & JUN. 

Het tentoonstellingdesign “S.F_Senses of the Future – Milan Design Week 2017” van Tokujin Yoshioka Design uit Japan en LG uit Zuid-Korea.

En het online platform “Earth 2050” voor het Kaspersky Lab uit Rusland, ontworpen door Possible Moscow.

Naast de Grand Prix namen ACHTUNG! mcgarrybowen, Clever°Franke (voor District Mobility) en Uselab (voor de VaarWater-app) een Best of the Best Award (die eerder al bekend waren gemaakt) in ontvangst.

De Red Dot Design Award (naast de Red Dot Award: Communication Design, zijn er de Red Dot Award: Design Concept en Red Dot Award: Product Design) geldt in de internationale ontwerp-wereld als een prestigieus 'keurmerk'. Bekijk hier alle Communication Design-winnaars van dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in