Overslaan en naar de inhoud gaan

Grand’Italia lanceert campagne ‘Italiaanse Inspiratie’

Grand’Italia liet een 'geïntegreerde' campagne binnen het thema ‘Italiaanse Inspiratie’ ontwikkelen, om de awareness en verkoop…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

liet een 'geïntegreerde' campagne binnen het thema ‘Italiaanse Inspiratie’ ontwikkelen, om de awareness en verkoop van de Grand’Italia Zuppa te stimuleren.

related partner content for mobile comes here

Grand'Italia is eigendom van , een origineel Italiaans familiebedrijf dat al vanaf 1948 bouillonblokjes maakt en echte Italiaanse tomaten inblikt, maar ook ready-to-eat producten naar Nederland verscheept onder de naam Grand'Italia.

Zuppa is volgens de makers ‘Echte Italiaanse soep zoals je ‘m in Italië eet’. Het is natuurlijk gewoon soep in een zak. Maar volgens Grand'Italia betekent 'echt' hier gewoon thuis lekker eten met vrienden en genieten van pure smaken en ingrediënten, net als bij de Italianen thuis.

Dus filmde voor Grand'Italia een vakantieherinnering, met een tafel vol gezelligheid. Maar waarom dit soort Italiaanse beelden nou altijd in zwart-wit moeten... Gelukkig is de werkelijkheid in kleur.

De mediamix bestaat uit TV, online, outdoor en print. En Hyves wordt vanaf 23 maart ingeschakeld: op het social network kun je met je vrienden een kookworkshop in Rome winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in