Grand’Italia lanceert campagne ‘Italiaanse Inspiratie’


Grand’Italia liet een 'geïntegreerde' campagne binnen het thema ‘Italiaanse Inspiratie’ ontwikkelen, om de awareness en verkoop van de Grand’Italia Zuppa te stimuleren.
Grand'Italia is eigendom van Star, een origineel Italiaans familiebedrijf dat al vanaf 1948 bouillonblokjes maakt en echte Italiaanse tomaten inblikt, maar ook ready-to-eat producten naar Nederland verscheept onder de naam Grand'Italia.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSZuppa is volgens de makers ‘Echte Italiaanse soep zoals je ‘m in Italië eet’. Het is natuurlijk gewoon soep in een zak. Maar volgens Grand'Italia betekent 'echt' hier gewoon thuis lekker eten met vrienden en genieten van pure smaken en ingrediënten, net als bij de Italianen thuis.
Dus filmde Cooper & Cross voor Grand'Italia een vakantieherinnering, met een tafel vol gezelligheid. Maar waarom dit soort Italiaanse beelden nou altijd in zwart-wit moeten... Gelukkig is de werkelijkheid in kleur.
De mediamix bestaat uit TV, online, outdoor en print. En Hyves wordt vanaf 23 maart ingeschakeld: op het social network kun je met je vrienden een kookworkshop in Rome winnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid