Overslaan en naar de inhoud gaan

Glasnost driemaal genomineerd bij Digital Communication Awards

Het Amsterdamse bureau Glasnost is drie keer genomineerd bij de prestigieuze Europese prijzenshow.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Digital Communication Awards is de awarduitreiking voor het beste digitale communicatiewerk. Glasnost is samen met DDB & Tribal Worldwide genomineerd in de categorieën Innovation of the Year en Mobile and Apps voor hun SmartJacket-campagne voor Vodafone.

related partner content for mobile comes here

Glasnost is ook genomineerd in de categorie Associations & NGO’s voor hun campagne Help de Hulp voor Hivos in samenwerking met Jalt en Tape. Deze campagne won al eerder een Hoogvlieger Award, een prijs die wordt uitgereikt door Stichting IDleaks voor campagnes die een genuanceerd en eerlijk verhaal vertellen.

Daarnaast behoren de volgende Nederlandse cases ook tot de genomineerden voor de Digital Communication Awards:

  • Brandbase:  (Shell)
  • Edelman:  (Knorr)
  • a friend of mine: Unlock Yazoo (FrieslandCampina UK)
  • TamTam: Artsen zonder Grenzen (Artsen zonder Grenzen)
  • TamTam: NLGroeit (Ministerie van Economische Zaken, NLevator en de Kamer van Koophandel)
  • DutchGiraffe: (NS) 

Alle andere nominaties voor de Digital Communication Awards zijn te vinden. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in