Floris van Bommel likes to think he's a rockstar
Afgelopen donderdag was de Sprout Challenger Day. De presentatie die er wat mij betreft met kop en schouders boven uit stak, was die van Floris van Bommel. Telg uit de 9e generatie van schoenmakers. Een authentiek en inspirerend verhaal over het bedrijf en Floris als boegbeeld.
Floris begint zijn verhaal met een aantal anekdotes uit de oude doos van het familiebedrijf dat volgend jaar 275 jaar bestaat. Inmiddels is er veel veranderd. "Waar mijn vader nog met meneer Frans werd aangesproken, komen ze bij mij meestal niet verder dan Hee of Hee Jij."
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaNaast de klassieke van Bommel herenschoen is er nu dus de modieuze, moderne schoen by Floris van Bommel. En dat gaat goed. In 2008 werden er met circa 200.000 paar net zoveel schoenen verkocht van het nieuwe merk als van de traditionele van Bommel.
In 2005 werd de commercial voor de groene sneaker met Floris in de hoofdrol als rockstar uitgezonden op muziekzenders TMF en MTV . Het werd een groot succes en de best verkopende schoen van dat seizoen. Ook in de huidige campagne in Duitsland wordt er verwezen naar de muzikale ambitie van Floris. In elke advertentie is het adres van de Myspace pagina van de band van Floris opgenomen.
Tijdens de Sprout Challenger Day werd ook de Challenger 50 bekend gemaakt. Winnaar werd Jeroen Stoop met zijn bedrijf Makelaarsland. Voor een overzicht van de complete lijst, zie hier.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid