Overslaan en naar de inhoud gaan

Floris van Bommel likes to think he's a rockstar

Afgelopen donderdag was de Sprout Challenger Day. De presentatie die er wat mij betreft met kop en schouders boven uit stak, was die van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen donderdag was de Sprout Challenger Day. De die er wat mij betreft met kop en schouders boven uit stak, was die van Floris van Bommel. Telg uit de 9e generatie van schoenmakers. Een authentiek en inspirerend verhaal over het bedrijf en Floris als boegbeeld.

related partner content for mobile comes here

Floris begint zijn verhaal met een aantal anekdotes uit de oude doos van het familiebedrijf dat volgend jaar 275 jaar bestaat. Inmiddels is er veel veranderd. "Waar mijn vader nog met meneer Frans werd aangesproken, komen ze bij mij meestal niet verder dan Hee of Hee Jij."

Naast de klassieke van Bommel herenschoen is er nu dus de modieuze, moderne schoen by Floris van Bommel. En dat gaat goed. In 2008 werden er met circa 200.000 paar net zoveel schoenen verkocht van het nieuwe merk als van de traditionele van Bommel.

In 2005 werd de commercial voor de groene sneaker met Floris in de hoofdrol als rockstar uitgezonden op muziekzenders TMF en MTV . Het werd een groot succes en de best verkopende schoen van dat seizoen. Ook in de huidige campagne in Duitsland wordt er verwezen naar de muzikale ambitie van Floris. In elke advertentie is het adres van de van de band van Floris opgenomen.

Tijdens de Sprout Challenger Day werd ook de Challenger 50 bekend gemaakt. Winnaar werd Jeroen Stoop met zijn bedrijf Makelaarsland. Voor een overzicht van de complete lijst, zie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in