Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleishman-Hillard Europa verdubbeld

De Europese divisie van Fleishman-Hillard is verdubbeld dankzij de overname van CPC en Herald Communications.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het pr-bureau dat in de Verenigde Staten tot de grote spelers behoort, speelde tot nu toe een bescheidener rol op de diverse markten van het Europese continent. Maar met de verwerving van Omnicom’s zusterbedrijf GPC en ICT communicatie specialist Herald Communications moet daar verandering in komen. De twee overnames die vorige week beide hun besluit kregen, hebben het bureau tezamen 10 miljoen Britse pond gekost. Daarmee is het personeelsbestand van F-H in Europa gegroeid van 250 naar 450 mensen.

related partner content for mobile comes here

GPC behoudt met de fusie zijn naam buiten de Verenigde Staten, maar verdwijnt op plaatsen waar de merknaam een zwak imago heeft. Niet overal is die zwak: F-H hoopt met deze overname vooral een stevige voet aan de grond te krijgen in Brussel, waar GPC dominant aanwezig is op de public affairs markt.
Herald gaat op in Technology Consulting Worldwide, de ICT-tak van F-H die in de VS de afgelopen jaren is uitgebreid met vijf bureaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in