Exact lanceert ‘journalistieke campagne’ rondom Max Verstappen


Afgelopen zomer strikte het IT-bedrijf Max Verstappen als persoonlijke sponsor.
In de nieuwe campagne, vooralsnog bestaande uit twee online films, beantwoordt het F1-talent vragen die fans insturen met #ASKMAX33.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘Voor Exact belichaamt Verstappen vurige ambitie’, stelt Liesbeth Brackel, principal corporate communications bij Exact. ‘Om het jongensboek-verhaal van Verstappen bereikbaar te maken, mag iedereen vragen insturen en maken wij er mooie content van.’
Volgens Sicco Beerda, creative director en partner van Kingsday, is het een 'campagne met een journalistieke twist’. ‘Door het nieuwswaardig te maken wordt de content ook in algemene media opgepikt. We volgen op de minuut wat er gebeurt en genieten live mee hoe reclame, pr en social in elkaar overvloeien.’
De eerste aflevering ging live op vrijdag 19 oktober, de tweede 29 oktober.
Ask Max Verstappen - Aflevering 1 #AskMax33
Ask Max Verstappen - Aflevering 2 #AskMax33
Credits
Client: Exact
Agency: Kingsday
Director: Edwin Nikkels
Executive Producer: Daan Starrenburg
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid