Overslaan en naar de inhoud gaan

Exact lanceert ‘journalistieke campagne’ rondom Max Verstappen

Kingsday tekent voor de realisatie van de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Afgelopen zomer strikte het IT-bedrijf Max Verstappen

related partner content for mobile comes here

In de nieuwe campagne, vooralsnog bestaande uit twee online films, beantwoordt het F1-talent vragen die fans insturen met .

‘Voor belichaamt Verstappen vurige ambitie’, stelt Liesbeth Brackel, principal corporate communications bij Exact. ‘Om het jongensboek-verhaal van Verstappen bereikbaar te maken, mag iedereen vragen insturen en maken wij er mooie content van.’

Volgens Sicco Beerda, creative director en partner van , is het een &;campagne met een journalistieke twist’. ‘Door het nieuwswaardig te maken wordt de content ook in algemene media opgepikt. We volgen op de minuut wat er gebeurt en genieten live mee hoe reclame, pr en social in elkaar overvloeien.’

De eerste aflevering ging live op vrijdag 19 oktober, de tweede 29 oktober.

Credits
Client: Exact
Agency: Kingsday
Director: Edwin Nikkels
Executive Producer: Daan Starrenburg

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in